Soylu: İnşallah şoför esnafı da kısa zamanda Togg’la buluşmuş olacak

Genel, Kiralık Evler, Kişisel Gelişim, KYK Yurtları, Mekan Tavsiyeleri, Özel Yurtlar, Part-time İş İlanları, Üniversite Tavsiyeleri Nis 23, 2023 Yorum Yok

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, taksicilere kullandığı Togg arabasıyla ilgili tecrübelerini aktararak, “İnşallah sürücü esnafı da en kısa vakitte Togg’la buluşmuş olacaktır. Ben sürüyorum. Sürüş keyfi hoş, itimadı hoş.” dedi.

Yeşilköy’deki bir otelde düzenlenen İstanbul Taksiciler Esnafı İftar Programı’na katılan Soylu, taksicilere Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını iletti.

Kullandığı Togg arabasıyla ilgili tecrübelerini taksicilere aktaran Soylu, “İnşallah sürücü esnafı da en kısa vakitte Togg’la buluşmuş olacaktır. Ben sürüyorum. Sürüş keyfi hoş, inancı hoş. Kaç günden beri İstanbul sokaklarında taksicilerimizle de sürücü esnafımızla da minibüsçülerimizle de her biriyle de selamlaşıyoruz.” dedi.

Soylu, “Togg istiyoruz.” diyen bir taksiciye de “Togg size kurban olsun.” diye karşılık verdi.

– Pazarcık’taki hortum

6 Şubat’ta 11 ili etkileyen Aka sarsıntının merkezindeki Kahramanmaraş’ın Pazarcık ilçesinde bu Sefer Aka bir hortum meydana geldiğini belirten Soylu, şu bilgileri verdi:

“Şu anne kadar bir kaybımız yok. Birinci Evvel bir çocuğumuzun vefat ettiği haberi geldi. Sonra tabipler sağ olsunlar, 45 dakika sonra kendisinden nabız aldılar ve hastaneye götürdüler. 21-22 yaralımız var. 3-4’ü ağır bakımda fakat fotoğrafları ve görüntüleri gördüğüm Vakit orada da Aka bir felaket olmuş. Tüm çatılar neredeyse uçmuş fakat Tüm valilerimiz oradaydı zati. Kahramanmaraş Valisi hem Sakarya Valisi hem Kırıkkale Valisi hem Ağrı Valisi Çabucak orada onlarla birlikte oldular. Ziyanları Çabucak telafi etmeye başladılar. Geçmiş olsun.”

– Terörle uğraşta gelinen aşama

Bakan Soylu, Türkiye’nin terörle anılan bölgelerini inançlı hale getirdiklerini vurgulayarak, “Biraz sonra Hakkari’nin en yüksek doruklarından birisine gideceğim. Kahraman Mehmetçiğimizi, jandarmamızı orada yalnız bırakmamak ve onlarla bayramlaşmak için oraya gideceğim. O çocuklar, o evlatlar orada ay yıldızlı bayrağı sallıyorlar. Bu ülkede şark ve Güneydoğu’da saat 4’ten sonra esnaf kepenkleri kapatıyordu. Haraç alıyordu PKK terör örgütü. Haydi bakalım bugün bir tanesi girsin de haraç alsın, göreyim kaç kuruşluk adam olduklarını.” diye konuştu.

– “Ayasofya bizim memleketler arası bağımsızlığımızın sembolüdür”

Yıllarca kurulan baskılara Karşın Türkiye’nin Aka aralıklar aldığını lisana getiren Soylu, konuşmasına şöyle devam etti:

“Ayasofya’nın açılması yalnızca ibadet edilmesi manasına gelmez. Ayasofya bizim memleketler arası bağımsızlığımızın sembolüdür. Bugün kendi İHA’sını ve SİHA’sını yapan bir Türkiye var. Terörle uğraş eden kardeşlerinizden bir tanesiyim. Adım attırmıyoruz. Bugün girişken helikopterlerimiz var. Bugün polisimizin Taarruz helikopterleri var, Allah’a hamdolsun. Bugün Türkiye savunma endüstrinde yüzde 20’lerden 80’lere geldi. Kendi mühendislerimiz bunları yapıyor. İhracatlarını yapıyoruz. En nihayet İMECE’yi ulusal ve yerli olarak uzaya fırlattık. Sarayburnu’nda gemimiz duruyor. Binlerce insan o gemiyi ziyaret etmek istiyor. Neden? Zira bizim. Togg otomobiline oturduğumuz Vakit bana öteki üzere gelmiyor. Onu seviyorum, nazlıyorum. neden seviyorum? O bizim evladımız, o bizim çocuğumuz, o bizim otomobilimiz, o bizim Togg’umuz diye seviyorum, nazlıyorum. Biz bunlara daima hasret kaldık. Birinci Defa bunları yapıyoruz, birinci Defa bu adımları atıyoruz, birinci Defa yabancının vesayetinden kurtuluyoruz daima bir arada. Bunu da Recep Tayyip Erdoğan ve bu milletin sayesinde daima Birlikte yapıyoruz.”

– “İstanbul’da size bu muameleyi reva görenlerin Fazla az vakti kaldı”

Bakan Soylu, taksicilerin taleplerini dikkate alacaklarını ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’a da bunları ileteceğini söyleyerek, “Özellikle İstanbul’daki bütün esnafımızın, sürücü esnafımızın Fazla daha güzel bir noktaya gelebilmesi için bugüne kadar elimizden geleni yaptık, bugünden sonra da elimizden geleni yapacağız. İstanbul’da size bu muameleyi reva görenlerin Fazla az vakti kaldı, hiç merak etmeyin.” formunda konuştu.

– Taksicilerin talepleri

İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Lideri Eyüp Aksu da İçişleri Bakanı Soylu’ya, korsan taksicilere karşı uygulamaların sıklaştırılması, taksiciler için ÖTV muafiyeti, SGK cezalarının affedilmesi ve yeni düzenleme yapılması, taksi sürücülüğü için ıslak hududunun öteki vilayetler üzere 65’ten 69’a çıkartılması, 9 bin gün değil de 5 bin 400 prim günü ile emekli olma taleplerini iletti.